Hemma igen

Heejsan!

Kom nyss hem från stan :) Va där med emelie o skulle leta efter nån snygg tröja eller nått till nyår, hittade jag nåt? nepp! Blir så trött på den där stan!! Men jag hittade 3 andra saker i alla fall. Haha när Emelie och jag skulle med bussen hem satt typ 2 småpojkar (fjortispojkar) i typ 11-12 årsåldern och skulle åka till vingåker för första ggn xD dom hade ingen aning om vart dom skulle gå av med dom skulle till ica. Sen när vi kom in i vingåker (typ rondellen) Så tänkte dom hoppa av där, men en av killarna frågade chaffören om ICA låg där han bara Nej. Så dom satt o såg helt virriga ut dom små liven, så innan jag gick av sa jag att om ni ska till ICA så är det smartast att gå av vid station, dom bara aahaa tack :)
Vad snäll jag är asså Helt sjukt.

Neeh ska ta en promenad senare sen vet jag inte vad som händer.

PussPuss

/Fiia


Lösnaglar till Nyår ;)


Snygga va? kostade bara 9.50:- st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0