Hemma igen :)

Hejsan!

Har haft det jätte mysigt hemma hos kjell :) Det tråkiga va att kjell somnade klockan 23 och han sa att han skulle va vaken så länge som möjligt för att vända på dygnet, för nästa gång skulle han typ jobba nattshift i lumpen eller va man säger xD Men jag och Gitte (kjells mamma) satt uppe till klockan 2 och pratade om allt mellan himmel och jord :)

Vaknade vid tio o kollade på mobilen och såg att Johanna hade skrivit sms :) Sen försökte jag få kjell att vakna, men det gick inte så bra :) Men sen vaknade han o va jätte jobbig, han skulle hålla på o knäppa sig. Sen kom han på att jag gav honom massage till honom i present så han utnyttjade det :( TRÅKIGT SOM TUSAN! Mne vad gör man inte för kärleken? Sen körde Gitte ner mig till bussen, hon är så snäll :D

Mötte emelie i stan o gick med henne på stan lite tills bussarna gick :) Hon skulle till valla och jag skulle hem. Och nu är jag hemma, känns skönt som tusan :D Tog lite rostade mackor och kollar på Shrek 2 :D

Älskar min pojkvän massa <3

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0