Hhaha

Godkväll!

Sitter i teverummet med pappa o kollar på tv :) Pernillas jul tror jag det heter. Känns som jag har växtvärk i foten också :O Öhhm men ja tack jag växer gärna en bit till. Det blev ingen idrottsläxa ikväll, får ta den imorgon istället.

Imorgon ska vi på saco-mässan i sthlm, så imorgonbitti kommer simone och hämtar upp mig vid typ kyrkan sen så åker vi till stan och hoppar på bussen :D Det tråkigaste med bussresan är att det tar lång tid och vi ska dela buss med 3AB. Men men smälllar man får ta ^^

PussPuss

/Fiia



Vad söt jag va när jag va liten ^^ en liten tjockis och lilla bror är
sjukt söt <3


Kommentarer
Postat av: Mamman

Så söta bägge två, då som nu! Love U!

2009-12-03 @ 01:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0