Jultemadag :)

Godkväll!

Idag hade vi jultemadag på skolan :) Skit mys fast bara jag och emelie som va normala på våran station ;) Efter skolan så tog vi stadsbussen ner på stan och Lina och jag gick till åhlens för hon skulle köpa smink. När vi va klara med det så gick vi till Emelie som stod med massa små pojkar och kastade snöboll, men ja sa att jag hade ont i ögat så dom kastade inte på mig :D Somnade en stund på bussen men fick as ont i nacken för ja låg så obehagligt.

När ja kom hem så stod maten typ på bordet, va väl inte min favoritmat direkt men ja va så hugrig så lite fick jag i mig i alla fall :D Sen så gick jag upp och pluggade körkortsteori efter maten :D o nu gör ja nada, eller har gjort ett tag ^^ Ska sova TIDIGT ikväll!!!!!

PussPuss

/Fiia


Visste inte hur jag skulle ha håret imorse, först hade jag flätor, sen
utsläppt sen så fick det bli lite halvuppsatt :D

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Sjuuukt Fiiiiin du är:-)

2009-12-16 @ 01:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0