Livrädd i Vingåker!

Godnatt!

Maria kom hit vid 7 och har varit här och bara umgåtts med oss :) Mysig brud! Men vid kl 01 så va det dags att gå hem till pappi igen, och jag skulle hämta mina P-Piller och ett par strumpbyxor där så jag följde med henne till pappa :) Det va jättemysigt att gå och prata lite. När jag hade hämtat mina saker och det va dags att gå hem till mammi igen så frågade jag Kjell om han kunde ringa mig så jag inte kände mig så ensam. Så han ringde o vi sa typ inget men kändes bra att ha honom i andra sidan luren :D

När jag va vid typ Q8 så kommer det en bik o kör saaaaaaaaaaaakta, och sånt gör mig alltid nervös! Så jag kollar lite försiktigt in i bilen o ser en kille som kör o en kille bredvid, och där bak va det tonade rutor så jag såg ingen därbak. Men dom åkte förbi o jag gick lite snabbare för jag hörde att dom vände en bit bort. Sen så hör jag att dom saknar ner bakom mig sen hörde jag, "ursäkta? Du har inte sett nån mörklädd person med luva?" Hmm va ska man säga när man går med en svart jacka och luva på sig? "öhm nej jag har inte sett nån, bara mig själv" jag hade fortfarande kjell i telefonen, sen sa han i bilen "Okej för att jag har min tjej i baksätet och hon hade gått uppe vid salambo och sedan gick det en mörkklädd kille bakom henne, och hon är lite nervös av sig så hon började springa och han började springa efter henne" Jag bara whaaat! "Nej jag har inte sett nån, men usch du får inte säga så när jag går här helt själv!) Men han sa bara att jag skulle hålla ögonen öppna och att han skulle fortsätta leta efter idioten!

Asså bor jag i Vingåker? Blir lite fundersam. Läskigt ju! Men jag kom hem oskadd och ojagad. Men jag sa till kjell vart jag va nånstans ifall nåt skulle hända så visste Kjell vart jag va och han kunde ringa och berätta det för mamma eller pappa :D

Snart är det dags att sova :D

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0