Mina julkort :)

Heej!



Tack för julkorten :D Nu känner jag mig älskad <3

På hjärt-kortet står det:

God jul och smisk på rumpan

Röda kortet:

God jul & gott nytt år Sofia Ny

Hoppas du gillade gröten du fick, kanske fick du en kick. Gröten ville bara hem till pappa igen, gröten sa här får du igen. Smör.

Från Toverland (jag vet att det är från Pontus) ^^

Gröna kortet:

Till Sofia Nyberg

Du är den bästa kompis jag någonsin har mött, Du kommer alltid finnas i mitt <3

// Simon Acosta

HAHA söta alla är men ja vet att du ljuger Acosta för det är Pontus som är din bästa vän, eller kanske Alex? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror de är alex som är hans bästa vän, ser mer ut som de :D

2009-12-15 @ 22:57:58
Postat av: Acosta

AHH VADÅ, GEREJ DU VET JU VA SOM ÄR SANT <3

2009-12-21 @ 18:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0