Mysigt :)

Heejsan!

Vid 6 kom Doe, moster och hennes lilla man hit :) Vi dukade fram massa godsaker och moffade i oss :D Glögg, pepparkakor, kex, ost och massa sånt. Jag gick i  på mitt rum efter ett tag för jag kände att det blev för mycket babbel och dom pratade om saker som jag tycker var ointressanta. Men sen kom mamma in o sa att det va dags för skinksmörgås, det va faktiskt rätt gott. Jag gillar ju inte det vita slajmiga grejen men den biten va det inget på, tur för mig ;) Sen gick jag tillbaka till mitt rum igen.

Ska klä granen med bror sen och jag ser INTE fram emot det. Jag blir bara arg. Men men jag har lovat mamma och man ska ju vara snäll på jul. Neh nu ska jag fortsätta kolla på filmen på tv :D

GOD JUL

PussPuss

/Fiia


Hahah för ett årsen och en dag xD hahahaahahahah snygg bild NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0