Myspys!

Godkväll!

Hade en jättemysig dag igår, eller rättare sagt kväll :) Emelie kom till mig, sen så gick vi till ICA o köpte ingredienser till vårat julgodis vi skulle göra. Senare kom lina, hon hjälpte till lite här och där. Emelies godis blev jätte bra och fint, men mitt blev bara skit xD Aja! Efter vårat bak så gick vi in på mitt rum o kollade tv o snacka skit :D Vid typ 24 nån gång gick Lina hem och Emelie och jag la oss i sängen o kolla lite på datan sen somnade vi som stockar ^^

Vaknade av alarmet vid 10. Sen typ en halvtimma senare vaknade Emelie, så kollade vi busstid o åt frulle :D Sen började jag sminka mig o emelie satt o softa framför datan ;) När vi stod o väntade på bussen så kom vi på att vi glömt emelies julklappar till hennes pappa och bror hemma hos mig xD smarta brudar! Men ska åka o lämna dom till henne imorgon.

När ja kom in till stan så stod Simone o väntade på mig utanför Åhléns :) Sen gick vi runt o letade julklappar och nyårsklänning, eller blev nog mer letning efter nyårsklänning, men det är inte lätt att leta efter i stan vill jag lova xD Testade typ 7 olika plagg ^^ men hittade en till julklapp till Emelie och 2 ringar :D Lite kul för jag har typ aldrig använt ringar i mitt liv, men det ska det vi ändring på :D Mamma sa att vi skulle åka till kanske marieberg eller nåt på mellandagarna så jag hoppas jag hittar nån klänning då :D Hoppas klänningen på *** *** finns kvar då ;) 

Men nu har jag nyss skalat lite potatis :D Mamma står o gör hemmagjorda köttbullar, MUMS!

PussPuss

/Fiia




Emelis fina julgodis :)




Hha jag skulle va duktig och göra egen marsipan, GÖR JAG ALDRIG OM!


Emelie <3


Mina hmm "marsipanHjärtan" xD Jag va inte en glad Fiia när allt bara
sket sig!!


Lina hade kul :D


Min kokossmet till "Kokosbitarna"


Sen kom chokladen på xD men hann inte skära upp bitarna innan
chokladen stelnade xD Usch det gick åt skogen för mig ^^


Asså gott blev det men det blev inga "Kokosbitar" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0