Nu vill jag bara åka iväääg och shoppa!

Hejsan!

Va ju hos Sandra igår :) Blev kanske inre riktigt som jag tänkt mig men det blev roligare senare på kvällen :D Jag, cicci, moa och lollo fick ju riktigt kul där med singstaret :D

Vaknade vid 9 av mitt alarm men kände mig för trött så jag satte klockan på 09.45, skööönt. Har drömt masssa inatt asså :D HAHA va ju jättekul, fast det va inte så kul när jag drömde att mina lackleggins bara sprack :/ HAHA det va cicci som sa att hon hade likadana leggins som mig o att hela grenen gick sönder :D men dom va inte trasiga när jag vaknade :D Aja sjuka drömmar inatt!

Just nu känner jag att jag bara vill iväg och shoppa! Vi va ju iväg i fredags men aah känner mig lite stressad eftersom nyår börjar närma sig och så :/ Ska prata med mamma sen när hon ringer och försöka planera ut nåt :)

Ikväll kanske jag ska åka till simone och sova där, beror lite på hur det blir imorgon. Ajaa neeh nu vet jag inte vad jag ska göra :) Vänta på att mammi ska ringa.

PussPuss

/Fiia




Jag är ju nästan rik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0