Ojojoj den ni ;)

Nej men hejsan!

Jaah idag skulle vi ju ha prov och det hade vi också ^^ Asså jag läste igenom boken typ 3 ggr och kände att inget fastnade :( Men aah sen va det dags för prov :/ Usch kom inte ihåg ett skit! Satt i typ 30 minuter kanske. Sen lämnade jag provet till Martin (läraren i samhällskuskap) sen gick jag ut och satte mig i soffan. Sen började det komma ut fler från klassrummet och det värsta jag vet är att prata om hur provet gick och vilka fel man hade. Aja men han började rätta proven typ direkt efter att man lämnat in dom. Sen kom hmm vem det nu va och sa att han/hon hade fått G :D Så alla började typ gå in o fråga vad dom fick för betyg. Asså jag fick sjukt ont i magen innan ja skulle fråga vad jag fick för ja kände att det inte gick så bra. Meen när jag fick mitt prov så såg jag att det stod 24 uppe i hörnet och 20 var godkännt :D Så jag blev skiiiiiit glad och började hoppa :D HAHAH störd brud!

Men sen ska jag göra idrottsläxan, sen ska jag plugga lite teori ;)

PussPuss

/Fiia



Haha satt med ludde på bussen hem ^^ jaah vad ska man säga?
Du är ju störd och otroligt rolig på samma gång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0