ojsan hejsan!

Godmorgon!

Asså lucian i skolan igår sög xD usch va dåliga dom va! öhm men aah efter lucian så hade vi typ lite fika och mys med klassen :) vå drack glögg och år skumtomtar, sen bytta vi julklappar, eller vi satte siffror på sen fick man ta en siffra ur en mugg :D Och jag fick risgrynsgröt xD ahahhahah vilken fantasi du har Pontus :) Ajaa men ja gillar risgrynsgröt så det va ju bra.

När jag kom hem va jag sjukt jäkla trött och ville bara sova men det får man inte! Men vid 17 så ringde mamma och frågade vart jag var någonstans och då kom jag på att jag lovat att hjälpa henne med håret. Så pappa körde ner mig till mamma o så fixade jag hennes hår :D Det blev finfint!

Efter det så kom pappi och hämtade mig o sen gick jag till kyrkan för att kolla på stora lucia :D Lina o jag sällskapade och det va faktiskt ett jättefint luciatåg. Det va många som verkliiiigen var duktiga på att sjunga. Guud jag fick ju nästan gåshud. Men det va två stycken som verkligen va bra på attt sjunga, en vet jag heter Julia och den andra tjejen vet jag inte vad hon heter men hon hade rätt volymigt hår ^^ Det va i alla fall jättefint!

När allt va slut så gick Lina och jag till ica och där mötte vi Simone och Emelie som också skulle till Lina :) Vi satt o snacka o åt upp Linas chips, mums! Sen kollade jag på IDOL och Simone, Emelie och Lina hittade på jag har aldrig frågor. Asså YEEEEEES Erik vann! Han va ju bäst! Men sen kom Lina och dom till mig i vardagsrummet och vi lekte med Linas läskiga katt, Usch jag gillar verkligen inte katter!!!!! Emelie satt o lekte med en filt o busade med den, men sen drog hon filten mot mig och jag skulle knuffa bort filten, jaaaaah då råkade vi få sönder ett glas :/ Det va ju lite trist men det roliga var att Lina fick med det på film xD

Vid 1 så gick jag hem, jag va så sjukt trött!! Vaknade kl 10 av att mitt alarm slog igång, skönt NOT! Men vid 14 ska jag i alla fall åka till bagge o va med Emelie innan klassfesten ikväll :D Wiiiih!! Hoppas det blir skoj och att det kommer folk.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0