Otroligt mysig Julafton <3

Godkväll!

vid halv ett kom pappa och hämtade mig och Challe hemma hos mamma :) När vi kom till pappa va det full fart på heeeeela huset :) Men runt ett så va det dags för mat, jag är inte så förtjust i julmat men det va faktiskt riktigt gott, tur att man bara äter det 1 gång om året ^^ Ungarna satt inte still, dom typ klättra på väggarna dom små liven :D

Runt 2 kom tomten och dåååå blev det liv i luckan ^^ Men det va riktigt kul. Jag fick massa fina klappar. När tomten gick va det bara en liten stund kvar tills Kalle började, så vi städade undan o plockade fram marängswissen :D Mums! Efter fikat så åkte Maria vidare till Strängnäs där hon skulle fira jul med sin mammas familj. Hahah jag somnade typ nästan under kalle, är rätt trött nu.

Efter fyra nån gång kom Nisse och hämtade oss. När vi kom hit så började Nisse fixa med maten, man bara neej jag orkar inte ^^ Men det va massa gottigottgott. Efter maten och allt va undanplockat så tog jag fram mamma och Nisses julklapp och vi fick detas klapp.

Och nu sitter jag här i soffan med familjen och kollar på nån liten julfilm :D Sjukt skönt att ta ur löshåret och klä på sig mjukiskläder :D Hoppas ni har haft en skit bra dag ;)

PussPuss

/Fiia

Jul hos pappa :D





Dom är så underbara <3




Maria <3


Älskar min syster <3


Fia :)


Den här bilden tog faktiskt min lillasyster Lovisa ^^


Lovisa och Jag :)


Lovisa och Cornelia :)


Middag :)




Tomten :D


Aww gulligt :)


Cornelia och Jenny :) Vänner till familjen


Min kära gudfar Doe


Maria <3


Mina klappar :)


Älskar min bror <3


Oavsett hur du kläder och accessoarer mixar, så är det denna som
stilen och glamouren fixar! Från Maria :D


Jag och Maria <3




MUMS!


KALLE :D


Min fina Pappi <3


Mina julklappar :

Vit morgonrock
stor väska (äntligen)
Bruno banani parfymen
mascara
nylonstrumpbyxor (3 hudfärgade 3 svarta)
strumpor
ögonskugga
presentkort på H&M (500:-)
Datapynt (ÄLSKART)



Fick min data förra julen och har inte tagit bort plasten än ^^ men nu fick
jag ett så fint datapynt av min bror så nu är min data skiiiithet <3

Jul Hos mamma :D


Puuh mat igen ^^


Våran fina gran :D


Haha mamma hade satt min o challes julklapp I granen ^^ haha såg
inte först.


;)


WOHOO tack ;)

Tack för en underbar julafton :) Älskar mina familjer sjukt mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0