Sjukt KUL!!!

Hejsaaan!

Asså kvällen/natten igår vå så sjukt jäkla kul <3 Älskar min klass så sjukt mycke, vi har alltid kul (nästan) ;) Först va vi i Baggetorp inne i byggdegårn och dansade o dansade limbo och massssa annat :) sen drog vi in till stan o gick på krogen, dansade massa fast vi inte fick, sen bjöd Pontus upp mig så vi dansade både, bugg, foxtrot och vals tror jag HAHAH! BÄSTA lördagen på länge ;)

Idag är det tråkigt asså, har inte gjort nåt! Pluggat lite teori men det gick inge bra ^^ Men nu sitter jag och kollar efter nyårsklänningar och försöker komma på vad jag ska köpa till alla i julklapp. Kan ju va bra att ha ett litet hum om vad man ska köpa, blir lite lättare då :D Har typ 6 klappar kvar :(

är lite sugen på dom här klänningarna ;)

Pleated Metallic Dress SEK 179, Rare Fashion - NELLY.COM

 Aksel Zipper Tunic SEK 249, Vila - NELLY.COM

Newton Corsage Dress SEK 459, Vila - NELLY.COM

Quiz Combi Dress SEK 259, Only - NELLY.COM
Yemen SEK 499, Nelly  Shoes - NELLY.COM

VILL HAAA ALLT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0