Snön ligger vit under baken ^^

Hejsan!

Lina smsade och frågade om jag vill med och åka pulka, eller påse ^^ Jag hade inget annat för mig så jag följde med lina ut :D Så jag tog på mig varma kläder och sedan tog vi en varsin påse och gick ut i snön. Det är verkligen jättefint ute med snö på träden och det glittrar ner massa snö från himlen. Vårat problem va att vi inte hade nån bra backe, men vi åkte lite i diken och små backar ^^ Haha sen så ramlade vi några ggr också :D Snyggt att jag ramlade precis när en bil åkte förbi då xD

Men det va skönt att komma ut :) Och det va kul att åka på en påse mitt i Vingåker ;)

PussPuss

/Fiia


Utanför mig :)


Tur att min kamera är så bra :D


Haha Stackars Lina ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0