Tack kära folk :)

Heejsan!

Har haft en super kul helg asså :) Den va jätterolig, tack folket!

Fredag: Förfest hos emelies mormor sen ner på krogen med massa härligt folk. Allt va bara sååå toppen. Kjell följde med mig hem med nattbussen <3 kommer inte träffa honom på 10 dagar sen för han ska typ ut i fält eller nåt nu imorgon :(

Lördag: Gick upp föööör sent! Umgicks med pöti sen så åkte han med 18.15 bussen och emelie kom till Vingåker på 18.15 bussen så jag bytte sällskap liksom. Jag fick panik och visste inte vad jag skulle ha på mig eller hur jag skulle ha mitt hår. Sen så körde mammi oss till sandri. Blev förfest där sen drog vi till stan och där blidde det krogen :D

Söndag: Mötte mamma mitt i natten vid kylskåpet ;) Hahah det blev lite potatisgratäng, mums! Sen sova. Vaknade typ vid 9 och satte på barnkanalen, och sen vid 11 åkte jag och städade :D Ahh sen kom jag hem vid 3 kanske. Sen kollade familjen på film ihop, massa mys <3 Och nu sitter jag här o gör nada. SKA göra (börja på) idrottsläxan snart.

Kul kul, nästa helg blir det massa skoj igen :D Då ska vi ha klassfest på lördagen med TEMA: Kändisar. Hmm inte så svårt att lista ut vem jag ska vara. Känns skönt att man börjat hitta på saker om helgerna, förut satt jag typ bara hemma o gjorde nada, Eller så satt man hos simone och tjocka i sig massa onyttigt ( fast det är ju också mysigt).

PussPuss

/Fiia


Jag och ludde på lilla krog <3 (fredag)



Wihuu hos sandra (Lördag)


Klassfest=Kändistema=Lady gaga= Fiia :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi, vad kul då ser jag fram emot bilder på dig när du är utklädd! :)

2009-12-06 @ 18:28:35
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0