Tack :)

Godmorgon!

Jag vill tacka alla er som röstat och hjälpt mig med vad jag ska ha på mig :) Det blir klänning nr 1, aah eller vet inte om jag ska ha klänning längre men annars blir det dom där mörkgrå glansiga leggingsen, svart lång t-shirt, grå väst ;) as snyggt faktiskt! Ska försöka ta lite kort på min snygga outfit som jag ska ha ikväll.

Sitter med en liten Lovisa och en liten Linnea bredvid mig som letar efter barnprogram på min tv ^^ kul! Dom är så söta <3 Känner att jag kommer bli en väldigt arg Fiia ikväll ^^ Ska mixtra med lösnaglar och lösögonfransar. Sen ska jag sminka Simone och Emelie också, visst det är ju inte så jobbigt men man vill ju att dom ska bli nöjda också ;)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0