Yeees ;)

Heejsan!

Hahah vaknade av att hela min arm hade somnat, eller den gick inte att röra på. SJUKT OBEHAGLIGT! Jag hade liksom legat på armen, så jag fick flytta den med min andra hand. USCH! Men sen så fixade jag mig och en pluggade jag faktiskt teori ;) Duktigt va? Sen så läste jag lite i boken på bussen (teoriboken). Skolan va seg men helt okej. Gjorde klart min Dansuppgift i skolan också, SKÖNT!

När jag kom till vingåker med bussen så mötte jag Jossie och Ludde, hämtade dom där skosmyckena som mamma ska köpa. Asså dom va verkligen sjukt snygga så nu vill jag med ha sånna!! Min lilla mammi sa att hon kunde betala ett par till mig med, Älskar henne ;) Men problemet är att jag inte har några skor, eller jag har ett par stövlar men klackarna är typ trasiga sen så är det mammas skor egentligen ^^ Har inga egna än.

Imorgon ska jag på julklappsjakt till klassen :D Så himla mysigt att byta presenter i klassen, det är som man går på lågstadiet igen :D Eller egentligen märker jag ingen stor skillnad.

PussPuss

/Fiia


Den va längesen man använde :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh tack :) <3

2009-12-09 @ 18:06:47
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0