15 timmar= 1000 kr ;)

Heeeeej :)

Nu har jag vart hemma ett tag men gud vad jag har slitit. Skönt att vara klar. Det va en hel del äckelpäckel jag träffade på idag xD hahaha. Skulle egentligen få 900 kr men jag fick 1000 ;) härliiiigt. Jag är ju inte så känslig så jag har inge svårt för sånt där ;) Aja när jag kom hem så blev dom små överlyckliga och ville leka, så det klart jag ska leka :D Dom är så underbara. Dom kom med massa gosedjur som jag skulle gosa med, sen matade dom mig med låtsasmat ;) muums plasttomat. Neeh snart kommer fia hem o hos skulle tydligen köpa med sig pizza. Det får jag äta idag för jag måste ha bränt hur mycket kalorier som helst eftersom jag sprungit runt och städat så mycke :)

PussPuss

/Fiia


Haha kan lägga ut en bild på kökslampan xD har torat av lite på halva sidan


Är man inte för snygg? ;)


Haha xD aah va ska man säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0