2 Dagar kvar, JAG VILL INTE HEM!

Hejsan svejsan

Jag är så dålig på att skriva här nere men jag är igång och gör saker hela tiden. usch två dagar kvar tills jag åker hem :(
Jag vill verkligen inte åka hem från paradiset och hem till helvetet! Jag ÄLSKAR ystad och allt som har med ystad att göra. Det är här jag vill bo och ha mitt liv. Fast då skulle jag ju vilja att mina änglar fanns här också.

Igår: Igår va jag med Jonas. Han skulle leta skor så vi gick genom hela ystad och letade. Men dom han ville ha fanns inte i hans storlek. Efter en stund så sket i vi att leta skor. Han köpte ett linne och t-shirt inne på MQ, as snygga och det va REA. Sen letade vi efter ett vax i hela Ystad men det va slut. Efter det så gick vi hem till mig och kollade på tv och sånt ;) Vid halv sex så ringde hans mamma och sa att det va mat så han åkte hem. Sen satt jag hemma och gjorde ingenting. VEfter 11 nån gång så kom jonas och hans kompis Odd och satte sig utanför mig och snackade lite. Sen vid halv ett så drog dom vidare och jag gick in och sov.

Idag: Idag vaknade jag vid 11 och så kollade jag på min mobil, Hade fått sms av Emelie, det stod "åker nu :) Puss" Hmm fattade nada ^^ Ahh nu har jag nyss ätit frukost. Funderar på att gå ner till hamnen och sätta mig och bara tänka, Nåt som jag inte gjort ordentligt på väldigt länge. Och det är perfekt att gå ner till hamnen, sveriges finaste plats. Senare ska jag va med Jonas :D Han ska få min godispåse för det godiset som finna kvar tycker jag inte om :P
 
Nu blev det ett långt inlägg :P

PussPuss

/Fiia


Godispåsen jonas ska få :)


Jonas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0