<3<3

Heeejsan!

Det va ju inte så längesen jag skrev men kände att jag hade så tråkigt så jag va tvungen. Från söndagen till torsdagen så bodde jag hos .S. ihop med henne och .E. vi hade liksom kul varje sekund, det va inte en enda minut va va normala. Det måste snart göras om. Jag mår så bra när jag är med dom jag älskar, mina nästmaste vänner och min älskade familj. På tisdag kanske jag ska gå bio med .E. och .F. får se hur det blir, man är ju liksom lite fattig när man inte har något sommarjobb. Får väl försöka se om det finns når man kan göra här hemma, eller kanske tvätta en bil. .E. kom med en jätte bra ide om att hon, jag och .S. kunde tälta nån dag :) åhhh det är så mysigt att tälta, lukten, ljuden man blir livrädd för o sitta med sina chips och godispåsar.

Skriver mer ikväll :)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0