Älsklingar <3<3

Tjohooo

14.15 gick bussen hem från katrineholm :) Jag har haft jätteskoj medn flickorna, vi är så busiga ;) tihihi. Köpte en slags byxdress, typ jeanstyg. Det va tubtop upptill och kortbyxor typ, men när jag kom hem så testade jag den men det kändes inte alls som min stil, eller den passade inte mig iallafall så Fia så lämna tillbaka den på måndag :) När jag kom hem så hade fia köpte en BH till mig, jättefin. (JÄTTEROSA). aah. Juste ikväll ska jag vara barnvakt till sötnosarna för pappa och fia ska gå och äta middag. Sen ska jag försöka leta upp nåt jätterosa nagellack. Nehh du har jag inget mer att skriva. Ystad om 2 dagar ;)

PussPuss

/Fiia


Från Cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0