Behöver rensa

Hejsan!

Haha gick in i mitt rum och råkade trampa på mitt smink som låg på golvet xD Jag hälde ut mitt smink på golvet igår för att hitta sakerna jag skulle ha när jag skulle sminka mig som en fjortis igår. Hahha och det där är typ minde hälften av det smink jag äger. Herregud jag behöver nog rensa. Kommer ihåg att jag räknade alla mina läppgland en gång och fick det till 63 stycken. hmm. Neeh behöver nog rensa och köpa nytt. Fast ja ska nog köpa nytt smink när jag åker till Ystad :)

Juste Emelie och jag har kommit på att vi ska sminka oss i olika stilar varje vecka. Så dom olika stilarna kommer ligga under kategorin "veckans utseende" fast vi är bara uppe i ett utseende hittils, men det kommer bli fler.

Hörs senare.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0