Då va sagan slut

Heejsan :)

Som ni kanske fattat så ÄLSKAR jag Ystad och skulle helst vilja stanna där för alltid, men det går inte. Nu är veckan slut. Just nu sitter jag i bilden påväg hem, vet inte riktigt vart vi är men vi är en bit förbi Jönköping. Vi stannade i Jönköping och åt. Sa hejdå till Jonas imorse, usch va jobbigt det va. Han va en person jag verkligen tyckte om eller jag tycker fortfarande om honom :) Samma humor. Ahh kanske åker ner nåt lov. Kanske kan flirta in mig hos Mammas faster :)

Igår så åt jag middag med la familja på bryggerit. Det va skit god mat :) Jag åt liten lövbiff hette det. Efter vi ätit så gick jag på fest med Jonas ^^ haha va ju inte lätt att höra vad alla sa. Men dom va trevliga. Träffade en tjej där som hette Johanna, jätte trevlig. Ahh kom hem typ vid två. uppp vid 9 imorse, tookstädning, men som vanligt så gjorde jag fel. Äsch.

Skriver mer imorgon eller kanske ikväll vem vet ^^

PussPuss

/Fiia


Challe har köpt nya brillor så jag lånar hans ^^


Klädd inför kvällen


My name is Bond, James Bond ;) neeh jag heter faktiskt Sofia Nyberg


Godaste cidern jag druckit ;) MUMS


Charlie och Nisse


Älskade Mammi :)


Min mat ;)


Mamma och Nisses mat :)


Challes mat :)


Den här smaken va ännu godare. Granatäpple


Mums Mums :)


Hejdå lägenheten i Ystad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0