Fått jobb :)

heeeeeeeeeeej :)

Haha jag har fått ett jobb för att tjäna pengar till stockholms trippen. Jag ska städa hemma hos min gudfar, 50 kr i timmen, och jag ska verkligen STÄDA. Tror inte han har städat ordentligt sen han flyttade in och jag tror han nästan alltid har bott i den där lägenheten. Eftersom jag går vård så har jag ju inga problem med sånt där, bara om det är massa spindlar :S Men får ha dammsugarn i närheten så jag kan dammsuga upp dom så äcklena. Ahh nu ska jag bara samla mod till att fråga Nenne (hon som bor i sthlm) om vi får låna hennes lägenhet från lördag till söndag eller måndag.  Vet liksom inte va jag ska säga, har inte pratat med henne på jätte länge :/  Mamma säger att jag inte får smsa för att det är oartigt. Men asså åhh.  Vi måste ju ta oss iväg, emelie och jag kan ju inte bara sitta hemma. :)

PussPuss

/Fiia


Pappa i vitt, Gudfar Doe i svart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0