Förvirrad

Tjosan Tjosan

Jag va verkligen jättetrött igår när jag somnade, det skulle bli så skönt att sova. Men så vaknade jag typ 6 ggr inatt. ÅHH va irriterande! Iadg gick jag upp runt halv ett, hatar att sova länge men vad ska man göra? Vet inte riktigt vad jag ska göra idag asså. Är bjuden på fest men vet inte om jag är så sugen på att gå. Igår satt jag hemma hela dagen det va verkligen sjukt tråkigt men är inte sugen på att festa. Nästa helg kommer .K. hem, han har vart bort typ en månad. Jag har verkligen saknat honom men aah man är ju inte alltid sams i en vänskap. Får se hur det blir. Hatar bråk. Vänner förändras och man glider ifrån varandra, det är bara att ta men saknaden gör ont. Ibalnd löser det sig och ibland måste man försöka leva vidare, liksom se framåt.

Neeh nu vet ja inte vad jag ska skriva mer, skriver mer under dagen om dte händer nåt.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0