FREDAG <3

Hej alla glada och tjuriga :)

Idag är det fredag herre min gud. Somnade inte förns 5 inatt också, och vaknade kvart över nio, JIPPIE.
men vid halv 11 så tänkte jag att jag sätter alarmet på 12 så kan jag gå upp då, så får jag lite sömn iallafall :D
Nu sitter jag här med nudlar (igen) i knät. Eftersom det är fredag så har jag ju kycklingsmak på nudlarna. Mamma kom nyss och sa att dom skulle åka in till stan, asså vilken tur jag har, jag ska ju till stan så jag åker med dom. skönt då kan jag spara lite pengar. :) för idag ska ju jag till Kjell. Han har lovat att bjuda mig på pizza, MUMS! Ska se om jag kanske hittar nån fin klänning. Men den risken är ju inte så stor ifall man är i Katrineholm ^^. Imorgon är det en vecka kvar tills jag åker till YSTAD <3

Har faktiskt snygg stil idag tycker jag, jag hinner tyvärr inte få nåt kort på det men det kanske kommer. men jag har iallafall. Vit skjorta (ej nersoppad i byxorna) svarta jeansleggins. Håret i en knut på huvet och mina illrosa örhängen. Lite snyggt med örhängena som bryter lite. Sen ska jag såklart ha mina snygga gladiator skor (med klackar).

Hörs väl imorgon, om inte senare idag :)

PussPuss

/Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0