Gott och blandat från dagen

Nemen heeej :)

NU har jag kunna hållt mig från att skriva på några timmar. Har liksom blivit beroende av att blogga känns det som.

Jag och la familja drog oss ner till factory/scotett/fynd tältet. Jag gick först in på factory men hittade inte ett piss. Men då ringde mamma och sa att hon var på fynd tältet, så jag tänkte att ja lika gärna kunde dra dit istället för att gå runt på outlet o tråka. Gick och gluttade lite, sen sa mamma kolla på don här kortbyxorna fia. jag tyckte dom va jättefina men mamma ångrade att hon sa det, hon tyckte dom va för porriga sa hon ^^ Blir man inte lite sugen på att köpa dom när hon säger så eller? JOOO! va tvungen.  Efter det gick mamma o jag in på scorett, hittade lite fina saker, men inget som matchade min plånbok.

Efter det gick mamma jag och bror till konsum och köpte ingredienser till tårtan mamma och jag skulle göra till mattias, för han fyller ju 35 år idag. Morfar kom en sväng. Honom har ja inte träffat på jättelänge <3 Efter morfar åkte så började vi grilla. haha lite busigt att grilla nu, men då kan man göra som mattias, sätta ett paraply över grillen xD lite fyndigt.

Guud va skrivsugen jag är men har liksom inget att skriva. mer än att jag älskar mina vänner nått otroligt <3 :E. .S. .K.

PussPuss

/Fiia


Mina nya kortbyxor





Älskar röda lappar.


Mammas och min fina tårta <3


Fikatajm ;)


Grillspätt blev det till mat :) MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0