Hamnen

Hej

Jag skulle ut och leta klänning men tappade lusten. Jag gick till hamnen istället. Det va skönt att sitta där och bara tänka eller det kanske va så att jag inte tänkte på nåt. Jag satt bara där och kollade på båtarna och på alla förvirrade människor. Glömde förstås att ta med en tröja och det blåste as mycket där nere. Efter att jag setat där ca  20 minuter så fick jag sms från jonas, så han kom dit och sällskapade mig lite :) efter det så tog vi stadsbussen hem till honom, Det kostade bara 9 kr i katrineholm kostar det 11 kr ^^ Vi kollade lite på tv och jag satt och nös massa (pälsdjursallergiker). sen så skulle jag hem för mamma och nisse ska ha sin myskväll ikväll som dom alltid brukar ha. Så Jonas sällskapade mig en bit sen så gick jag själv. Helt sjukt att jag hittade hem själv ^^ När jag nästan va hemma så ringde jag Challe för vi skulle gå och köpa pizza :) Den va verkligen as god. MUMS. Nu sitter vi här och kollar på tv. 2 ½ men. Senare så ska Jonas komma hit :D
 
Har lagt in några bilder från mobilen :)

PussPuss

/Fiia


Klostret i Ystad :)


Torget


Hittade värsta skorna :)


Kyrkan


Krogen med mamma <3


Älskar dig mamma <3


Sen när vi skulle hem från krogen så stannade vi på en annan, och där va
cidern slut så jag fick en drink. Apelsin och sprit. BLÄ. MInnen.


Godaste pizzan jag smakat. Hawaii ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0