Har saknat er så mycke <3

Heeeeeej :)

Just nu är jag en glad Fiia :) Har vart med brudarna idag, och det va längesen vi va allihoppa <3 vi strosade runt på staden och sen gick vi in och tog en glass. Kulglass mums, alla tog 3 kulor, men lina tog inget för hon är en lite fattiglapp ^^ neeh skoja. Neeh emn asså shiit min glass va gigantisk, Sörsta glassen jag ätit. Haha sen när jag satt där och slickade i mig den så tappade jag en kula, den for rag ner i bordet, men jag är ju snabb som blixten så jag tog en servett och tig tag om kulan och tröck dit den igen :D Såg ut som mina kära vänner tyckte jag va sjuk i huvet, men men. Sen efter vi setat och muppat oss så drog vi vidare och satte oss på en parkbänk. Där satt jag och försökte samla mod till att fråga Nenne om jag o emelie fick låna hennes lägenhet. Och det fick vi, så vi drar dit på lördag och kommer hem måndag. Jobba jobba jobba kan jag ju säga. Ahh innan vi skulle gå o kolla buss så ville jag kolla inne på Belles om dom hade några skor för dom har ju utförsäljning, ALLA skor 100 kr :D och ett par rosa skor som jag kollat på förut fanns kvar. Överlycklig. Köpte dom o blev super nöjd. Sen när vi satt vid bussen så sa simone att jag kunde få hennes flippflopp tofflor :) Ännu bätte wihuuu. Nu ska jag nog ut och rensa lite ogräs.

PussPuss

/Fiia



Min lilla glass :) det va den blå kulan som trilla dän


Va kul man kan ha xD


Simone <3


Lina <3


Emelie <3


Mina ben xD


Där i ligger mina skor och längtar på att få komma ut :)



Linas ben xD Bussen hem


Träffade Petra :) det va väldans längesen


Wiiih här är dom :)


Haha mötte denna lilla dam utanför huset :)


Bada bada bada, alla gillar bada bada bada badaaaaa :) <3<3


Mina UNDERBARA biljetter som tar mig ifrån vingåker 3 dagar :)<3
Lördag då gäller det emelie :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0