Härlig känsla xD

Tjosan i trosan

Jaah idag så vaknade jag kl 11 av att mattias sa att det va dags att vakna. Idag skulle vi göra fint för det kommer besök som ska fira mattias, Typ hans föräldrar. Så jag och bror fick olika uppdrag, Jag fick städa toaletterna som jag är BÄST i världen på, tack vare skolan. HAHAHAH. Och bror fick damma och sånt. Asså åhh vilken härlig känsla det är att få städa toaletterna, nästan så man drömmer sig tillbaka till praktiken i 1:an och 2:an. Fast det är inte lika illa att städa toan hemma som på praktiken. Fast jag börjar bli rätt härdad.

Neeh nu blev jag jätte sugen på att tatuera mig, jag har hört att dom är bra i norrköping. nån som vet ett annat vra ställe? =)

PussPuss

/Fiia


Typ där vill jag tatuera mig, men inte det där mönstret. xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

I kumla, på Stanley tatto, de har dropp in tider i veckorna :)

2009-07-08 @ 22:14:01
URL: http://suschii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0