Hejdå vi kommer ses igen

Heeejsan!

Idag åkte jag in till stan sen drog jag till Kjell, för sista gången. Är nog bra. Men vi kommer fortfarande ha kontakt, det vet jag. Ahh jag höll på att missa bussen så vi sprang jätte fort. Hade inte så bra kläder för det (Klänning). Ahh jag hörde att kjell sa till sin mamma att dom skulle kolla på film tillsammans, den hette Cinderella man. Tyckte den lät jätte bra. Den började nu kl 9, ahh och det första jag såg va en boxningsmatch. Haha att jag inte fattade att det va nåt sånt där. Aha va ska man kolla på nu då? Tråkiga äckliga vingåker!!!!

PussPuss

/Fiia


Väntade på att pappa skulle hämta mig hos mamma, Hade för mycket väskor
med mig så jag orkade inte bära dom enda hem. Men pappa råkade glömma mig
så jag fick vänta ett tag o se dum ut ^^


Tog ett kort i väntan på pappa


Väntar på bussen


Trååk




Satt i stan en timma själv. Hur tråkigt som helst


Katrineholm är typ lika roligt som vingåker.




3:e bilden på min fot/fötter, haha vet inte varför jag tar kort på dom
är nog för att jag har så fiba skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0