Helg

Hejsan :)

Har inte kunnat skriva nåt, för jag sov hos kjell inatt (Y). Gud va glad jag blev när jag såg han vid tåget. Har varit utan min vän i en månad. Han bjöd mig på pizza. mums. sen så åkte vi hem till honom och kollade på lite film. Vaknade till på natten/morgonen av att det spöregnade sen somnade jag om och när jag vaknade igen så va det sol :/ skumt väder. Åkte hem vid kl 16. och va hemma vid kl 18. Kom hem ovh åt pizza (igen). efter det gick jag hem till min lilla mammi som hade lite fest :) fast jag skulle bara hämta saker, för denna vecka bor jag hos pappa :D Asså jag är ju inte konstig men jag gillar faktiskt sommarkrysset :D

1 vecka kvar sen drar jag till ystad <3

Vill bara säga att Gitte Vitikainen (Kjells mamma) är helt underbar, en helt otroligt stark kvinna :)

PussPuss

/Fiia


Ful kant vid tröjan men det är mina byxors fel :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0