Hemma

Hej igen!

Happ då va man hemma i Vingåker igen då. BLÄÄ!! Har nyss packat upp allt ur väskorna. Nu sitter jag här i sängen och vet inte vad jag ska göra. RASTLÖS! Vingåker är så dött, Fattar inte ens hur nån vill bo här. Fast egentligen så är hela sörmland bara piss. Nepp mitt liv tillhör skåne, det är där jag hör hemma. Så det blir att flytta dit sen. Mamma och jag har redan pratat lite om det. Hon tycker det är as bra om jag flyttar ner till Ystad sen för då kan dom bo hos mig sen när dom ska dra ner dit. ;) Ajaa det är i alla fall fint väder här i skitåker. Jonas har lovat att komma och hälsa på i Vingåker sen när han tagit körkort, wiihu.

Vet inte om jag ska sova hos mamma eller hos pappa inatt. hatar att ha bestlutsångest. Blir nog att sova hos mamma, min rygg behöver den här sängen. Visst har fått en ny säng hemma hos pappa men jag får ont i ryggen av den. Åker till pappi imorgon istället. Eller neeh jag vet inte :( åhh hatar det här. Helst av allt vill jag sova i Ystad :( ca 365 dagar dit, Nästan 500 ju! eller hur Emelie? xD



Kommentarer
Postat av: emelie

hahah, det va ju du som räknade så. NU får du det till att det va jag som va så duM! ;) love you!<3

2009-07-25 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0