Hissa och Dissa

Hissa:

Nya kläder

Va kul det är när man hittar nåt plagg man vill ha. Speciellt en regning och tråkig dag som denna. Ett pluss är ju om det är på REA också ;)

Födelsedagar

Åhh födelsedagar är ju så mysigt. En bra ursäkt till att få äta sötsaker. Det blir sån mysig stämning och det kommer folk man tycker om.


Dissa:


Äckligt väder

Alltid när det blir sånt här väder (regn och kvaft) Så får jag alltid huvudvärk och blir irriterad. Då bör dom flesta akta sig för mitt humör. Saknar soolen :(

Gamla kläder

Åhh börjar bli väldigt trött på min garderob nu. Har typ inga nya kläder. Helst skulle jag vilja slänga allt och bara köpa nya kläder, men liksom det skulle inte gå ihop, Har inte dom pengarna just nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0