Hmm drömmar

Godmorgon :)


Pappa och dom kom hem runt kl 00.00 inatt. Usch va trött jag va, jag kunde knappt hålla ögonen öppna. När jag väl gick och la mig så gnisslade sängen så mycke att jag höll på att bli galen. Och när jag väl lagt mig till rätta så fick jag sms. Kommer inte ens ihåg om jag svarade, men tror vi sms:ade lite ^^ Drömde jätte konstigt inatt asså. Jag hade stallt klockan på 09.00 så jag skulle kunna börja packa och sånt. Det tog en halvtimma ^^ sen gick jag ner och åt frukost. Och nu sitter jag här :). Ska nog gå till mamma efter lunch och packa kart allt, Sen vid kl 18.00 så åker bussen in till stan och där blir det party, wihuuu.

Imorgon bär det iväg. Men måste få krama kjell och simone innan jag åker känner jag :/ får se om kjell ska in till stan ikväll. Simone bor ju redan där så henne är lätt att fåtag på :D <3<3

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0