Ihhh snart lördag ^^

Godkväll/natt?

Guud va jag och emelie planerar. Haha är som vi ska va borta en vecka men är bara 3 dagar knappt ^^ Det är bara för att det händer nåt stort och för att vi är nervösa ^^ haha två virrhönor i sthlm, rör sig knappt utanför katrineholm. Tur att det bor många där så att man kan fråga om man går vilse. Haha asså jag har bara vart i sthlm med typ mamma eller klassen, nu är jag ensam med EMELIE xD Får inte glömma laddaren bara, jobbigt om mobilen lägger av och vi försvinner ^^ Haha men jag har lärt mig att om man går vilse så ska man krama ett träd, men tror inte det finns så många trän men då får man ta nåt som liknar ett träd te.x en gamling, brukar funka bra. Eller så ställer man sig och skriker "HEJ KNÄCKT" brukar också funka.  Helgen kommer nog bjuda på mycket trevliga saker, Imorgon öltält, då träffar man massa människor man känner och sen har öltältet bara äckelcider, men man får väl lägga på låtsas minen och se nöjd och gla ut. lördag blir det handledarkurs, hmm lite sent ute. men bätte sent än aldrig ;) ska man sitta där i 3 timmar. Hoppas dom inte frågar mig nåt bara. Ahh sen kl 15.00 så bär det av till sthlm, tänk på oss om ni kollar på klockan kl 15.00 på lördag ;) sen ska vi hitta hem till henne som vi ska låna lägenheten av, och så ska vi fixa tunnelbane remsa, ahahah herregud emelie vad är det vi har gett oss in på? kommer vi verkligen klara detta? Sen får vi se vad som händer. Emelie har ett önskemål om att äta pizza på kvällen. Söndag blire Lady gaga. Wihuuu vilket draag det kommer bli (hoppas jag) sen måndag blir det väl lite shopping och lite känsisjakt. Ahh ser lovande ut.  Nej nu ska jag kolla emelies blogg. Hörs imorgon.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0