Jahapp det va det

Tjolahopp

Jaha det skulle tydligen inte va nåt öltält ikväll :/ så det blir att sitta hemma istället, BUHUUU. hmm. Men ska kanske köpa hem nåt gott. Grönsaks dip kanske? det va längesen. Aja imorgon kl 10 börjar krusen och slutar halv 2. Tråååk. Sen drar jag te sthlm. ÅHH va skoj det ska bli. Emelie är as taggad, hon ska tydligen ha disco på tåget, hmm funderar på att sätta mig en bit bort ifrån henne asså ^^ Vem vet hon kanske börjar dansa på bordet xD Har hört att det händer ibland. Mamma har varit i sthlm så hon har tagit med sig nyckeln till lägenheten, du är det bara ett problem. Jag kommer inte riktigt ihåg hur man ska gå för att komma hem till henne. Vet att det är en stor fotbollsplan man ska gå över. Haha det här ser lovande ut. Neeh börjar bli hungrig, ska nog dra på mig flippflopparna och ta min väska+ dator och vandra hem till mamma, fast hon kommer inte hem förns ikväll :/

PussPuss

/Fiia


Gillar inte att visa mina ögon osminkade, jag har så mörka ringar,
Måste göra nåt åt det :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0