Läkarstation 14.15

Heeeeeeeeeeeej!

Idag vaknade jag vid 8 av att mamma kom in och pussade på mig, dom hon brukar göra innan hon går till jobbet <3 Fast jag somnade om igen. runt 10 eller vad den va så vaknade jag av att Mattias pratade högt och sa att det fanns mat i kylen, så jag sätter mig upp och skriker OKEEEJ. Fast sen så förstod jag att han pratade med Charlie xD hahahah. Ahh sen gick jag iallafall upp och åt frukost (två smörgåsrån) MUMS. Sen så tog charlie och jag en promenad. Medans vi gick så ringde challes mobil, sen fick jag telefon, det va pappa han undrade om jag kunde följa med Charlie 15 år till läkarstation. Inte för att han är rädd eller nåt. utan för att han är så glömsk och glömmer det man har sagt för typ 2 sekunder sedan. Så jag ska följa med och lyssna på vad läkaren säger sen ska jag ringa pappa och berätta det xD.

Snart är det fredag, och då ska jag va med kjell :) har saknat honom. puss på det.

Neeh skriver mer sen.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0