Måndag

Tjoflöjt

Jag vet att jag vart dålig på att blogga men har inte haft nåt att skriva om. Ahh jag vaknade för ca en halvtimma sedan. Men idag är det MÅNDAG och det betyder att alla affärer är öppna :D Jag och bror ska ner på stan sen och kolla om vi hittar nåt skoj. Men just nu ligger han och sover, likaså mamma och nisse :P det är bara jag som är vaken just nu. Ahh juste, jag har glömt hälften av mina saker hemma i vingåker så jag har ungefär bara klänningar med mig :S Men idag ser vädret skapligt ut. Solen är framme då och då :) Neeh skriver mer sen när jag kommit hem, då ska jag ta kort på det jag köpt, OM jag köpt nåt. Brukar oftast va snål ^^ Neeh som sagt skriver se.

PussPuss

/Fiia


En aning nyvaken ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0