Mys med mamma <3

Hejsan svejsan ;)

Idag så gick jag med lilla familjen ut till ett ställe där det fanns lite olika affärer på samma ställe. Men det SÖG! Aja sen gick vi ner till stan (ystad) och åt lite. Mamma och jag köpte nån slags pastarätt, As gott. Niss köpte nåt från thai och challe köpte lökringar. Efter det så gick jag och mamma på en shoppingrunda. Mysigt som tusan. Först hittade jag en tjocktröja från JC för 199:-, sen ett par jeans från Boston 340:- och sen en tröja från Uno´s för 199:- as snyggt. När vi hade shoppat så gick jag mamma och nisse och skulle köpa mat. men allt till maten fanns inte så nisse fortsatte hem och jag och mamma gick om skulle handla resten. När vi handlat lite inne på konsum så bestämde vi oss för att gå till en krog och sätta oss. Så mamma beställde en öl och jag en cider, Jättegod. Sen så skulle vi går förbi en tillmataffär fär vi hittade inte allt vi skulle ha till maträtten. Och när vi gick förbi ett ställe frågade mamma om vi skulle in dit och beställa nåt också, Klart jag va på :) men när vi kom in så va cidern slut så jag skulle få en drink istället, sen när jag fick den så va det en Apelsindrink, asså sprit och apelsinjuice. BLÄÄ 18 årsdagen. Men det va mysigt att sitta där och bli lite ljummen :D Juste simone ringde. Det va så skönt att på hära hennes röst <3 saknar er mina änglar. Emelie ringde på dagen också så jag fick höra hennes röst med. <3 Nu sitter jag och kollar på American Pie med familjen :D

PussPuss

/Fiia


Nya jeansen och nya tjocktröjan :D


Nya t-shirten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0