Myspys och Fixelitrix

Tjoho igen!

guud va jag skriver, men dte blir väl så när man är uttråkad. Duschade förut och hade i massa hårinpackning, känns som att jag har fått ett nytt hår nu :), efter det så tog jag fram min samling med nagellack. Egentligen borde jag rensa lite för mer än hälften är typ torkade ^^ men det fick bli ett silverlila nagellack, kommer ihåg att jag fick det nagellacket av mamma när jag fyllde 11 år. Jag tycker personligen att det är jättefint. Mamma och dom orkade inte laga mat idag så dom äter köpmat. Men jag känner inte för att äta det, fy 2 dagar i rad. NEJ TACK. neeh så jag ska laga en annan mat, men tänker inte säga vad det är för då kommer ni bara bli äcklad ^^ så det håller jag för mig själv. Tänkte visa vad jag har för snygga kläder på mig idag också, HAHA xD

PussPuss

/Fiia


Min lilla samling av nagellack
Min samling av nagellack


Korta och fula naglar, men dom måste också få känna sig fina med lite nagellack.






Det är svårt att ta kort med camen, men mjukiskläder idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0