Spöktimma

Tjolahopp!

Nu sitter jag här och dricker grappo, mums. Börjar faktiskt bli uttråkad på att vara osminkad, saknar att få sminka mig. usch nu låter jag som en fjortis, bläää. Men är man beroende och vill jobba med smink så får man sakna att få sminka sig. Imorgon fyller mammas man, 35 år :) Mamma och jag ska göra en tårta. ska försöka få ett litet foto på den och lägga upp på bloggen. intressant va? ;) Mina skoskav ser förjäkliga ut, och dom gör jätteont. Känner för att vara vaken heeeela natten, men va ska jag göra liksom?

Snart åker jag till Ystad, 2 veckor kvaaaar. LÄNGTAR SÅÅÅÅ MYCKET. har liksom bara suttit i vingåker sen skolavslutningen, eller jag har ju bott i stan med änglarna <3 men behöver komma ifrån nu.

PussPuss

/Fiia



En osminkad Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0