Nej Nej Nej!!!

Tjosan!

Ahaapp, jag hade inte haft smink på ca 3 veckor och min hud började faktiskt bli rätt bra, men nu senaste veckan har jag börjat använda smink igen och min hy har blivit sämmre. Det svider so tusan när jag smörjer mig. :( buhuuu. Så denna veckan ska jag försöka hålla mig från mitt älskade smink. Får se om det finns några frivilliga som vill bli sminkde annars så blir jag väl galen utan att få sminka.

Jag har ju fått en säng nu :) innan har jag ju sovit i en bäddsoffa (ca 1 år tror jag). Min rygg kommer att älska denna säng. Allt är bättre än den där hårda bäddsoffan iallafall. Tack tack :D

Neeh nu ska jag nog test ligga sängen. Hörs imorgon ;)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0