Nu är jag vaken

Godmorgon!

Nu är jag pigg och vaken, eller har varit det ett tag nu men aah skit samma. När jag vaknade så såg jag solen lysa in i mitt rum, underbart. Hoppas det kan hålla sig fint idag. Just nu sitter jag och kollar på nåt fjant program på tv, där typ 20 killar ska kämpa om en brud. Herregud hur kommer dom på allt egentligen? Fast det är lite kul att kolla på. vaknade vid typ kl 6 av att min mobil åkte i golvet när jag vände på mig, och sen vaknade jag typ vid 7 av att min tvdosa åkte i golvet. Måste nog försöka att inte vara så hastig i mina vändningar. Juste igår köpte vi nya utemöbler, jättefina. Man kanske ska äta frullen på ballen (balkongen) haha folk klagar på att jag säger ballen till balkongen ^^ Men vadå¨det är ju roligare att säga. Neeh nu är det upp och hoppa från min varma säng.

Hörs sen ;)

PussPuss

/Fiia


Såhär ser mitt hår ut varje morgon typ :S irriterande, kan det inte va platt!
Ber om ursäkt för att mitt fett hänger ut på sidan. BLÄÄ

Kommentarer
Postat av: jessica

det är ju jätte fint håret! :)

2009-07-05 @ 14:12:04
URL: http://jessicarombing.blogg.se/
Postat av: Moster

Hehehe! Min sambo förde för längesedan in det ordet (Ballen) för balkongen och det är nu liksom inprogramerat i ordlistan, ibland får man liksom hejda sig för det passar sig ju inte att säga det till vem som helst...eller varför inte?!!

Puss och kram till underbara lilla du, älskar dig!

2009-07-06 @ 00:25:15
Postat av: Sofia

Hahaha Jaah vi får väl skriva in till som gör ordlistan och säga att dom får lägga till det ^^ Älskar dig emd moster <3

2009-07-06 @ 00:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0