Ojojoj!

Oj ja nu va det längesen jag skrev. tror ingen följer min blogg men men. Det har hänt så mycke i mitt sen jag skrev sist. men jag tar inte upp det nu, utan jag ska börja vara uppdaterad istället :) 


Mina nya bikinitrosor


Snart ska jag äte kyckligsallad fast jag är mätt. Men men man måste ju äta annars blir man bara tjockare, fast man måste ju träna på något sätt också annars ger det ingen bra effekt vill jag lova. Fick mina bikinitrosor idag :) och igår va jag ute ich gick med syster och nu har jag  fått världens skoskav och det svidfer som attan asså. Ikväll blir det nog faktiskt bara att sitta med datan i knät och glo på samma saker på datan, typ bdb, aftonbaladet och facebook.

Lovar att vara mer uppdaterad nu.

PussPuss

/Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0