Ont i ryggen

Tjosan i trosan!

Ahh Fia kom med ett litet jobb till mig, rensa ogräs mellan plattorna. 50 kr i timman. jag är uppe i 50 kr xD det är hur mycke som helst ju, kommer aldrig bli klar. Har fått jätte ont i ryggen nu också. DUMMA OGRÄS! Kom nyss hem från en promenad med Johanna. Det va skönt men känner att jag inte är i from asså ^^ Det är trevligt att gå med henne, vi pratar om allt :) Nu tänkte jag kolla på beck fast det är reklam just nu. Nej nu började det :D Nu ska jag fixa mig och krypa ner i sängen och kolla på det :D

PussPuss

/Fiia


Haha den här grejen är bra att rensa ogräs med om man har ont i ryggen :P
eller lite bättre än en sån där så man får sitta på knä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0