Packat

Tjooooooooho

Nu har jag packat ner det mesta, utom det jag ska använda ikväll/imorgon. Ahh jag är ju expert på att packa förmycket asså :/ Jag fick den största väskan att packa i och den är proppad, sen har jag min blå bikbok väska FULL, sen har jag en slagt påsväska som är fylld med saker, och så har jag med min data. Fick låna en sån där dongel av Fia (pappas sambo) TACK! + min handväska ^^ Det är FÖR MYCKET egentligen. Men men. Nu ska jag snart fixa mej, och smart som jag va så packade jag ju ner alla klänningar som jag använder längst ner i väskan så jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig nu. Får väl ta nåt skräp. Party ikväll, aah jag är inte taggad men kommer bli när jag träffar emelie. Hon är ju alltid på party humör och det smittar liksom av sig :)

PussPuss

/Fiia


Min packning + lite saker som inte är nedpackat ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0