samma sak varje gång

Tjosaan

Nu kommer samma sak igen, ska packa kläder. Har liksom ingen aning om vad jag ska packa med mig. Det ska tydligen bli skapligt väder, men vatusan. Jag har en grön tubklänning som jag köpte hmm 2006 tror jag, lina fick den men nu ville hon inte ha den mer så jag tog hem den. Och jag kommer i den. älskar att känna att  jag gått ner i vikt, sitter lite tigt över tuttarna men aja ^^  Funderar på om jag ska sy upp den lite för nu är den lite tantlång. Men vet inte än. Ska ta med en svart klänning som jag köpte i ystad, det är det enda jag vet ^^ Ahh jag kommer i alla fall packa för mycket, som vanligt.

PussPuss

/Fiia


Okej lite tight när man sitter ner ^^


:D är den värd att sy om, eller ska jag ´kasta den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0