Sand i ögonen?

Godnatt :)

Nu är det lördag, ska upp kl 8, duscha, packa lite till, sminka mig o aah allt det här, vid 20 över 9 åker vi hemifrån, då blir det handledarkurs i 3 timmar o 30 minuter. Sen halv 2 så ska jag väl kramas o gosa med mina söta föräldrar. Inte ofta man ser dom ihop ^^ Sen skulle simone försöka ta rast hon ville krama oss innan vi åkte, Emelie skulle ta sig in te stan så hon skulle ner mot station vid 2 tror jag ^^ Ihh kan inte sova för jag är så pirrig, eller för att jag vet hur mycke pengar som kommer försvinna kanske :( Ajaa. Juste skulle ju bli disco på tåget. Ska försöka ta så mycke kort jag bara kan när jag är i sthlm :D <3

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: emelie

det kan du lita på att det kommer bli! =)

2009-08-01 @ 11:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0