Seg uppdatering

tjaaaa

Nu sitter jag hos simone och kollar på när hon färgar emelies hår och simone har också färg i håret. Simone har kapat håret. så jäkla snyggt <3<3 snacka om att bli sugen på att klippa nån frilla. Vi gick till willys och köpte lite behövliga grejer efter att simone hade klippt klart håret. får se vad kvällen bjuder på.

I söndags så klippte jag häcken hemma hos pappa :) kan ju säga att jag fick träningsvärk i armen dan efter, haha otränad ^^



Igår så städade jag fias bil inuti. och så dammsög jag lite i stora bilen. ska tvätta bilen nån dag också :) sen så lekte jag typ med lovisa hela dagen <3

idag vaknade jag vid kl 11, och så fixade jag iordning mig och när jag kom ner så va maten klar. när jag satt och åt så fick jag sms från emelie, hon sa att bussen gick vid 12.40 in till stan. aah så vid 4 så gick vi till frissan :) juste jag köpte en ny foundation också. neeh nu får vi se när jag skriver nästa gång.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0